sobota 11. října 2008

Trautnberg a klobása

Jen tak mám chuť vám říct, co se tu teď za poslední 3 dny událo... v pátek jsme měli převeledůležitou návštěvu až z dalekého Rakouska (dokonce jsem měla pocit, že jsem si popletla názvy Austria a Australia, když pořád zdůrazňovali, jaká to byla obtížná a zdlouhavá cesta...). Skládala se z (Ó Veliký !!!) bývalého ministra zemědělství a současného cosi v Bruselu, který nejprve budil respekt. Nicméně po projevu, v němž hovořil o základních "problémech" Evropské Unie a různých aspektech jejího fungování jsme se všichni celkem bavili... Možná jen jsem jeho svatozář svýma omezenýma očima jen nespatřila, nebo jsme nebyla s to pochytit, o čem tak zaujatě povídal (každou větu v průběhu hodinového projevu zopakoval nejméně 3x). Nicméně, vypadal jako hodný Trautnberg, jak vytřižený. Anču a hmm.. už si nevzpomenu, jak se jmenoval ten mládenec.. mu dělali členové rakouské UWC komise, což znamená, že příští rok bychom tu mohli mít krom kupy němců i kupu lidí z rakouska :-), což je fajn...
Nicméně.. před chvilkou jsem se vrátila z oběda. Málem mi vypadly oči z ďůlků poté, co jsem obdržela talíř se svojí volbou... uprostřed omáčky s pár fazolemi ležela ona. Velká, mastná . Klobása. Poprvé jsem docenila chleba přikládaný k jakémukoliv jídlu a docela slušně se naobědvala.. i když na mne všichni koukali, když se na talíři k vrácení válel stále ten samý kus masa... :-)
Za chvilku se zvednu a vypravím na historicky první letošní uwcim PAPER COLLECTION :-) (aneb sběr papíru). Jde o akci "ekologického kroužku" ecology group, při níž se již tradičně od obyvatel Mostaru v určitých oblastech vybírá papír, chodí se od domu k domu, mluví se s lidmi a tak...jsem zvědavá, jak to dopadne :-)
Z nemoci jsem snad už definitivně vyléčená... doufám. Mějte se krásně, pa K.A

Žádné komentáře:

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.