úterý 22. července 2008

Borůvkově modře


Před chvilkou jsem dočetla knihu. Tlustou, těžkou a strhující. Možná proto vám teď mám chuť naordinovat něco podobného, jen v té ekologičtější, NEpapírové formě.


.. no, a Duhovky, to je to nejaktuálnější z aktuálního, víte, takže máte přehled..


Pracuju. Co jiného o prázdninách, že? A taky jsem se rozhodla povědět vám něco víc o UWC, protože si moc dobře vzpomínám, jak jsem před rokem lovila informace, kde se dalo.. (snaha o zvýšení návštěvnosti blogu nechť zůstane pominuta). Začnu od počátku: Do PRVNÍho kola jsem měla za úkol vyplnit elektronickou přihlášku. Její součástí byly dvě eseje, jedna z nich česká ("Z ničeho se nedá dělat věda, ani z vědy ne") a jedna anglická ("How do I see my country" or "What would I like to change in my country"). Po sepsání esejí jsme se sborově vrhali do CV a povídání o aktivitách a zájmech.. V kole DRUHÉM se vše zašmodrchalo. Osobní účastí, povídáním si v angličtině i češtině, skupinovými psychologickými hrátkami, diskuzí a "testem" jsme měli za úkol se představit jako lidé otevření, přizpůsobliví, hraví, lidé, které zajímá svět kolem a lidé v něm. A hlavně jako lidé, kteří mají co přijímat a co dávat. Byla to vcelku příjemně strávená neděle :). Do TŘETÍho kola jsem šla podstatně nervóznější. Už jen sedm konkurentů!? Nejdříve to nevyšlo a pak po krutém smíření s realitou přišlo překvapení. Prý přeci jen pojedu. Do Mostaru. Do MOSTARU?!
Do Mostaru :).
...víte, že Česká republika je druhým největším vývozcem energie na světě? No ano, 70% atomové energie odchází, prodáno, pryč..TO se nám nelíbí. ...
Pracuju, už jsem zmiňovala. Poprvé "dlouhodobě". Prvně každý den, celý týden. Zajímá vás tematika biopotravin? Ano? Ne? Nevadí, zabýváme se třeba i ochranou rysů ostrovidů na Šumavě, vlků v Beskydech. Ne, my se na stromy a komíny nepoutáme. Ne, my neprojevujeme nesouhlas hladovkou. Nebojte se, my váš podpis zneužít nemůžeme. Co? Že bychom vám díky číslu účtu mohli tento vybrakovat? Vy nemáte účet ??? Nebo snad eBanka? Anděl. Anděl. Vodičkova. Chodov. I.P.Pavlova. Praha. Hnutí. Street foundraising.
Nicméně, začíná se mi stýskat. Už předem. Mám "tiché chvilky". Okamžiky, kdy vnímám jenom prázdno. Zaplní se? Nepohltí nafouknuté, naplněné, přeplněné prázdno vše kolem?

Žádné komentáře:

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.