úterý 24. února 2009

Sněží (lo) !

Sněžilo. :-) aano! V Mostaru, kde podle některýh přece VŮBEC nesněží, nebo taky JEDNOU ZA PADESÁT LET, podle o trošku nudnějších ale o to pravdivějších zdrojů to bylo naposledy před OSMI LETY. Nicméně letos budou muset všechny rekordy anulovat, letos se totiž ten sněhový poprašek prvně držel na zemi víc jak dva dny (způsobujíc kalamitu) a k tomu se přidala čerstvá bríza, která jakýkoliv pobyt venku hodně znepříjemňovala.. Nicméně to nám nezabránilo si užívat bitev a podobných potrhlostí, jak to šlo.. Párkrát jsme trefili profesory přímo mezi oči, když vcházeli do třídy a my byli oslepeni sněhem hozeným mezi naše oči, a tak jsme jedonuše pálili na cokoliv, co se pohybovalo.. Nicméně přežili jsme s humorem, afričani poprvé slyšeli, jak to báječně křupe a tak vůbec, bylo to fajn,... Jenže po zimě přišlo jaro a s ním obleva.. Dneska jsme se s Aničkou nejmíň půl hodinky koupaly ve sluníčku (anglicky sunbathing ) a prohřívaly zmrzlé kosti a kůstky (i ty nejzaizolovanější), jelikož Sušac je zřejmě na sníh a jevy s ním spojené alergický a systematicky odmítá do basementu, kde mám postýlku, dodávat elekrický proud ( Byl to ten slavný den, kdy k nám byl zavezen E-le-ktri-cký prooud, ... málem tak to tu vypadá, když se to snaží zas nahodit) a tak nejen že se nemyjeme :-D ale v noci drkotáme zubama a spíme od 6 do 6, jelikož mezi se nic jiného dělat nedá... Třeba dneska jsem vylezla až na půdu, kde byla největší pravděpodobnost nalezení světla a volného stolu a židle, abych si přečetla něco o vzestupu Nacismu... Zítra mám další písemku. Myslím, že už nemá vůbec cenu se zmiňovat o všem, jelikož je toho teď vážně až nad komín, ... Ale výsledky se mi celkem zamlouvají - z matiky jsem dneska dostala navrácený papír s podivnými znaky, které my byly přeloženy jako plný počet, čili 26/26 :-) a z Biologie minulého týdne mám také za 7, tuším 21/24 bodů, z esejovitého testu z history (X esej, kterou ještě ohodnocenou nemám) mám za 6, z geography taky jeden plny pocet a dalsi sedmicka, a ..a...a........ jsem teď něco jako pilná studentka, ale moc mi ta role nesedne, pořád se musím ošívat a to se pak má kdo co divit, že jsem z toho unavená..
Chtěla jsem toho napsat spoustu, protože jsme vás poslední dobou parádně zanedbávala.. ale teď už mě nenapadá... aaaaa... tancování! ASi před 3 týdny nám sem přijela mladá američanka jakéhosi mnou nezapomatovaného jména (ale je skvělá, to stačí, ne?), že s námi, stejně jako vloni s našimi druháky, nacvičí závěrečný ceremoniál.. Jenže to bere pěkně ztuha od začátků, takže baletní pozice (abych vás neuvedla v omyl - JÁ v baletních pozicích :-P), skoky, kroky.. apod. A to jsem, prosím, ve skupině "pokročilých" tanečníků... Nicméně se musím pochlubit, že si tam nepřipadám špatně :-), bála jsem se... Minulý týden už nám pouštěla hudbu toho Výsledku a učila nás první kroky... je to něco ve stylu jazz-dance, všem se nám to líbí a všichni si do jednoho představujeme, že by to teoreticky šlo, dvakrát zpomalené... :-D Tak uvidíme zítra.. a když už jsme u toho pohybu, mám velkou NOVINKU! Nebudete mi věřit. No vážně, nebudete. Protože já a běhání prostě nejdou dohromady, tedy..lépe řečeno nevynuceneé, zcela dobrovolné nedělní běhání.. ... ...(teď vám to šrotuje...) .... ANO! Představujeme vám zcela novou K.K. Tancuje, běhá, cvičí jógu, :-D jen to na ní zatím má pravděpodobně opační než redukční efekt.. ať dělá, co dělá (viz, běhání), kyne a kyne. Ještě že v Mostaru nemá váhu, zato vizi, že v létě se to spraví. (snad.)..
Takže sportující ale kynoucí kája knedlíček (snědlajsemceledvesiskybramborovehoknedlika zajedenvecer priznavambezmuceni) vás zdraví, posílá kynoucí (yeast anaerobic respiration produces 2ATP's and CO2) pusu! :-* (což znamená, že je pořád větší a větší, tak rychle, ať vás nezavalý... Ý.)
PS_ Kouknete se zase jednou na fotky, tyhle sněhové jsou po dlouhé době docela pěkné..

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Kájinko,děkuji za moc hezký blog a těším se, že už NIKDY nebudeme čekat tak dlouho na další blog
M.

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.