pátek 1. května 2009

Třešně došly

Máme první Máj,.. a mně je trošku smutno, ale jenom trošilinku, vážně :-) Zamotala jsem si cáry myšlenek mezi to, co bylo a mezi to, co je, a třeba i mezi to, co bude, a zatočila se mi hlava. A abych neupadla, zdvihla jsem se zleže a došla si pro zcela světské zelené povlečení, co se mělo usušit za oknem na šňůře. Že je stále celkem mokré, mě neuvedlo do rozpaků, ale že se venku BLÝSKÁ a meluzína hučí komínem, i když Sušac komínem jaksi nedisponuje, to je zvláštní. Venku je od lampy světlo oranžově nafialovo nabarvené, ve vzduchu se třepotá divná pachuť přicházející bouřky. A tak bylo rozhodnuto, že místo depresivního obrázku vám pro dnešek naservíruju pozitivně energickou sedmikrásku, památeční, z herbáře Velikonočních prázdnin. Po levé ruce mi do klávesnice kouká právě z narkózy probuzený Pejsek. Závažná operace páteře, kterou podstoupil před necelou půlhodinou, ho postavila na nohy a i když nit, kterou chirurgové museli použit patrně neladí s přírodním zabarvením jeho kožíšku, vypadá spokojeně. Nicméně..chtěla jsem se podělit o´dnešní zážitek - Mešitu. Ano, konečně došlo na návštěvu mešity, s šátkem a podobně.. Na šestnácté století byla poměrně zachovalá a hlavně..vysokááá.. Takže na minaretu sotva popadnutý dech nestačil zpomalit, jelikož výhled byl jedoduše breathtaking.. (dechberoucí). Krok za krokemdolů z věže, honem svléknout z vlasů šátek a upalovat domů... A únavou zavírat oči už po šesté, nicméně.. esej z history, tajnosti, otázky z minulých let z geography, milion (přinejmenším) příkladů z matiky, zítra středo- a východoevropská večeře a divadlo,.. za týden to všechno vypukne, protestujou nás skrz-naskrz, vyhodí do světa očíslované,orazítkované, ohodnocené. Je setsakramentsky težký teď uvažovat, vůbec uvažovat, co bude. ... Posledních pár dnů jsem ale vážně šťastná, pokud se to tak dá říct. Vážně mám pocit, že lidi kolem jsou ti, které jsme hledala a našla. Z Aničky se VÁŽNĚvyklubal někdo, kdo je mi skoro stejně tak blízký jako vy doma v Praze a očividně je to oboustranné. Konečně tu mám opravdovou oporu, myslím opravdově úplnou. :-) Nevím, proč jsem si to neuvědomila takhle plně dřív, asi na to ještě nebyl čas. Ale teď to vím. A i proto se cítím o to víc rozdělená mezi doma a doma. A venku už to buší na okap, i když Sušac očividně okapem nedisponuje. Což značí, že má prostěradla a povlečení neuschnou ani za nic.
Dobrou noc, vážení! :-*
K.

Žádné komentáře:

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.