sobota 11. října 2008

A jak to dopadlo?

Asi takhle... :-) Na fotce jsem já, Arlinda a Lazar...a taky ruka Sebastiana, který nám právě do téhle.. "nejepší z rozmazaných" vlezl a druhou rukou si vytahoval kalhoty.. Vyrazili jsme pozdě a bylo nás v nejsilnějším momentě jenom 6, ale stejně jsme toho posbírali docela dost.. (a já mám ... překvapivě ...zas teplotu :-) ale špatně mi není... ) Za měsíc doufáme v dvakrát víc papíru!
Jdu se vrhnout na esej na History.. mám psát o tom, jak soupeření na "koloniálních územích" ovlivnilo 1. sv. v. :-) aneb Collonial rivalry as the cause of the Great War...roztrhám svými argumenty ty aliance na kousíčky, až se do nich opřu ! :-D uvidíme uvidíme uvidíme...
Příští týden nám taky začíná First grading session, čili takové malinkaté, neškodné (haha) zkouškové... Hope I'll survive with honour.. doufám, že přežiji se ctí...
zatím pa, K.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Kájo vzhledem k tvému vyrázu ve tváři by mě fakt zajímalo co jste si to prohlíželi? teta

Anonymní řekl(a)...

Kájo je to moc zajímavé. Ale je to hrozné, žes tam dala ty fotky , jak jsme byli s tebou. :-)
pa Eli


Eli se stydí...

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.