čtvrtek 10. prosince 2009

Dartmouth '14 ! :-D



http://www.dartmouth.edu/~news/releases/2009/12/09.html

http://www.dartmouth.edu/~news/releases/2009/08/21.html

Pořád tomu nějak nemůžu uvěřit,... Jedna má třetina je neskutečně šťastná, druhá třetina se strachuje o Financial Aid (stipendium), se kterou se ještě budu muset prát, a má třetí třetina je smutná, že teda do těch států asi vážně jednou odletím,..
Dneska se výsledek dozví Káťa z Columbia Uni., zítra Anička z Wellesley a Srdjan z Brownu, a příětí týden druhá Katka z Yale Uni. .. Nějak mi to brání poskakovat kolem a vykřikovat náhodné fakty o Dartmouthu a pištět a radovat se, jsem kvůli jejich výsledkům o něco víc nervózní než jsem byla v úterý večer (při přihlašování se do databáze jsem si byla naprosto jistá, že uvnitř bude něco jako: Je nám líto,..)..takže palce držte dál, ano? O něco výš je překvapení, které mi Káťa s Aničkou poskládaly vedle postele,.. /krom srdíčka už je fuč/,..
Posílám pusu a na vás všechny se těším už za,..DESET dní!!!
:-*
K.

Žádné komentáře:

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.