čtvrtek 19. listopadu 2009

9. Den Týdne

Dobré ráno :)
Jsou téměř 4 hodiny ráno, já se chystám jít spát,.. jen mě napadlo, že je tu iž delší dobu pusto prázdno a tak si dovolím následující:
1. Upozornit na nové fotky na Rajčeti - Bětka mě přijela navštívit a společně jsme pak zkoumaly Sarajevo :)
2. Pochlubit se, že pro zítřek mi Firefox (ANOO! Sláva Nazdar, Smrt Windows Exploreru!) zvěstuje 21°C Jasno,.. a v Mostarském OBI prodávají vánoční koule. Pche,..
3. Poskytnout vzorek své maturitní eseje ze zeměpisu, téma "What are the past and current trends of Vietnamese migration into the Czech Republic and to what extend are the pull factors of the Lee's theory real in case of the Vietnamese migrants?" aneb "Jaké jsou současné a minulé trendy vietnamské migrace do ČR a do jaké míry jsou push-pull (faktory přitažlovosti a odpzdivosti jednotlivých míst) faktory naplněny v realitě Vietnamské migrace do ČR?" a nebo nějak podobně, prozatím je ta otázka směsicí slov v náhodném pořadí, konečná verze ale zřejmě nebude natolik odlišná,..No a tak to je ONO, to je jeden z nejméně 15 důvodů, proč jsem ..řekněme,...ehm,..mírně ve stresu :-)

Tenhle set jsem si zálohovala, jelikož můj Word má specielní zálibu v přehazování okýnek, kam se mu zachce...:



4. Popřát vám dobrou noc, dobré ráno, pěkný podzim, zimu, jaro i léto a hezký zítřek! :-*
K.

Žádné komentáře:

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.