sobota 8. listopadu 2008

Zzzzzázvorové časy

... koukám na fotky z Halloweenu a pojídám poklad.. v Merkatoru totiž rozšířili sortiment o zázvor.. a tak jsem si místo čokolád a jiných pochutin pořídila tuhle malou nahnědlou postavičku.. a vůbec, mám se dobře.. Podívejte se na fotky, na téhle veliké jsem s Aničkou, která byla zkrátka VŠECHNO a s Andym, Elvisem.. krom téhle maškarády najdete v nejčerstvějším albu taky dnešní vaření Tortelliní v omáčce Carbonare a v řadě druhý sběr papíru.. v počtu 3... Nicméně místní byli opravdu kouzelní - vyhlíželi nás na balkonech a jeden pán dokonce postával na chodníku, aby nás zavedl do své kůlny, kam starý papír nanosili všichni sousedé.. :-) A tak mě teď trošku bolí ruce, protože jsme to všechno měli za úkol přenést před Sušac do určité hodiny, než přijel pán z odpadově reciklační firmy ... Cítím se dobře, děláme něco, co snad opravdu stojí za to..
Tak vám přeju, abyste se takhle cítili, když ne zrovna právě teď, alespoň co nejčastěji,..
pa,
K.
:-*
PS: Do Prahy dorazím v pátek 12.12. ve 13:30, na Florenc, žlutým autobusem Student Agency... Nicméně, radši se na mě nechoďte koukat, protože po 36 hodinách cestování a nocování pod Vídeňskými mosty a lavičkami mi to nebude asi zrovinka slušet :-D :-D :-D To ale neznamená, že pokud přijdete, neudělá mi to radost.. :-* :-)

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Jsi tam Karolínko krásná, moc ti to sluší a čiší z tebe, že se máš dobře...
To je moc fajn. Pusu M.

Anonymní řekl(a)...

A ten čas příjezdu sis vybrala taky pěkný...jindy by si snad nepřijela. Skoro se divím, že to není 12.12. ve 12:12 ale je to jedno kdy ...už se moc těším
a těsto na cukroví taky :o))
P.S. Oslava je dohodnutá na neděli M.

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.