úterý 31. března 2009

Jak to tedy bylo?

Posledně jsem vám tu zanechala skrytý kód, tak by mě zajímalo, jestli jste ho rozlouskli.. :-) Šlo o MUN konferenci ( model OSN, hrajeme si na diplomaty a diplomatky), pořádanou naší školou, na kterou se sjely skoro dvě stovky lidí odevšud možně, i ze Slovenska, což bylo fajn.. Na obrázku je úctyhodná Francouzská delegace.. po jednom jsme byli v Radě bezpečnosti, komisi pro ekologii, historické stimulaci, v komisi pro lidská práva (moi) a v ECOSOC komisi - ekonomicko- sociální - netuším, jak že je to česky.. Od pátka do neděle jsme rozhodovali a debatovali o větových záležitostech typu Situace v Kolumbii, Darfuru, apod. ... No a na závěr toho všeho jsme se sešli na General Assembly a pěkně jednu resoluci po druhé schválili nebo neschválili.. Mezi tím jsme ještě stihli koktejl party a Gobalvision, imaginární soutěžníá přehlídku všemožných zemí. Zvítězila, jak jinak, Bosna a Herzegovina, v těsném závěu za ní neuvěřitelně vtipný Afghanistan a za ním tuším Srbsko... Pokusím se co nejdřív přidat fotky, abych jen nepovídala... Poslení dobou se mi nějak nevplácí, co všechno jsem si nabrala.. Divadelní zkoušky, MUN, prezentace onoho dokumentu o Kongu, sbor (mimochodem, právě sedím v kantýně, kterou mám celou sama pro sebe a můžu poslouchat co CHCI a tak mám puštěné Tance a neskutečně se mi stýská...), do toho ToK prezentaci, tu už mám po dnešku úspěšně za sebou - na téma Lidské genetické inženýrství - je pro lidskou společnost benefitem, nebo hrozbou?.. do toho se přidá ještě pár deadlines, termínů, testů a úkolů a umíte si představit, jak se teď cítím.. a co dělám? Píšu na blog.. :-) Na sobotu jsem si nachystala dvoudení sázení stromků jdesi nahoře na hoře s ecology, ale MUN mi zkřížilo plány.. Místní universita se totiž opičí a pořádá další MUN konferenci, tentokrát se odlišili přidáním jednoho písmenka,, MOSTIMUN 09, první universitní mezinárodní MUN v Bosně.. no a my jsme jediná střední, která tam bude mít svoje zástupce.. no a co se nestalo, dosadili mě do ECOSOC komise, za Bosnu a Hezregovinu,, takže pro příště už budu na MUN konference naprostý expert... Jen mám trošku strach z té ekonomiky, nemám ji ani jako předmět, narozdíl od ostatních a témata jsou vyloženě ekonomická, tak mi proím držte palce, ať to nějak zvládnu,..
Teď už mě kdesi za mořem čeká Mussolini a jeho squadristi, tak mě omluvte, takovému superhrdinovi přece nemůžu odolat..
Posílám :-*, pa, K.

Žádné komentáře:

onlinedegreeadvantage.com
View online accredited degrees information.